یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

لندن:30 ‌هزار زنبور با حمله به خانه‌ای در انگلیس آسمان را برای ساکنان آن سیاه کردند

فیل سندرسون، صاحب این خانه می‌گوید در ابتدا تصور کرده است عده‌ای  با به صدا درآوردن ووووزلا به خانه اش نزدیک می‌شوند، اما پس از مدت کوتاهی متوجه حضور هزاران زنبور در اطراف خانه‌اش شده است. اعضای این خانه از ترس حمله زنبورها بسیار سریع درها و پنجره‌های را بستند.

این دسته زنبور در ابتدا شروع به چرخیدن  در طراف خانه کردند به‌طوری که ساکنان این خانه حتی نمی‌توانستند صدای یکدیگر را بشنوند. جالب این است که این زنبورها بعد از یک ساعت  روی یک درخت تجمع کرده و سپس از منطقه دور شدند.

جام جهانی فوتبال در گِل!

هلسینکی:  با  اینکه بیشتر از یک هفته از پایان جام جهانی فوتبال می‌گذرد اما هنوز تب این رقابت‌ها در کشورهای مختلف داغ است. فنلاندی‌ها در میان تب و تاب جام جهانی فوتبال در گِل را برگزار کردند تا بیشتر از 5‌هزار نفر با یکدیگر در این مسابقات رقابت کنند.

در این رقابت‌ها که بازیکنان تیم‌های فوتبال مجبور بودند برای شوت کردن توپ سر تا پا گلی شوند 300‌تیم از 8 کشور جهان به فنلاند سفر کرده بودند. در این جام جهانی که رقابت‌هایش علاوه بر ورزش بازیکنان باعث خنده تماشاگران می‌شود در مجموع 700 مسابقه برگزار شد.

فنلاندی‌ها با تلاش و تمرین فراوان توانستند کاپ این رقابت‌ها را در خانه نگه دارند. فوتبال در گل از سال 2000‌برای خودش دارای جام جهانی شده و تاکنون کشورهایی مانند انگلیس، هلند و سوئد میزبان آن بوده‌اند.

مارمولک، اسباب‌بازی جناب فیل!

دهلی نو:   یک عکاس حیات وحش موفق به شکار صحنه بازی عجیب یک فیل با مارمولک‌ها شد. جادیپ راجپوت در حال گشت در پارک ملی کوربت در هند بود که متوجه شد یکی از فیل‌ها دم یک مارمولک را گرفته است و برای سرگرمی او را در هوا می چرخاند!  این عکاس 49‌ساله می‌گوید در طول 20‌سال سابقه عکاسی‌اش از حیوانات تاکنون چنین صحنه عجیبی را ندیده است.

مسئولان این پارک حیات وحش می‌گویند این فیل تخصص ویژه‌ای در گرفتن مارمولک‌ها دارد و برای بازی، آنها را چند روزی همراه خودش به این طرف و آن طرف می‌برد. او آنها را زنده می‌گیرد و هر کدام از آنها را چند روزی پس از بازی در حالی که  سرشان به خاطر چرخیدن در هوا گیج می‌رود رها می‌کند. قرار است مسئولان این پارک درباره رفتار عجیب این فیل تحقیق کنند.

رکوردشکنی سوری‌ها با تابلوی شیرینی

دمشق:  یک شرکت سوری با درست‌کردن بزرگ‌ترین تابلوی جهان با استفاده از شیرینی‌های سنتی سوریه  نام این کشور را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد. این شرکت پخت کلوچه و شیرینی، طبقی به طول 112‌متر و عرض 2‌متر آماده کرد که در آن با استفاده ا ز شیرینی جاذبه‌های گردشگری سوریه به‌تصویر کشیده شده است.

این تابلوی خوشمزه 4‌تن وزن دارد و در ساخت آن  606‌هزار و 200‌قطعه شیرینی به کار رفته است. مدیرعامل شرکت السلطان که یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید شیرینی‌های سنتی سوریه را در اختیار دارد با ابراز خوشحالی از این موفقیت بزرگ اعلام کرده است که این رکورد‌شکنی باعث آشنایی مردم کشورهای مختلف با شیرینی‌های سوریه خواهد شد.

کد خبر 111877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز